28. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

28. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore

Zadovoljstvo nam je i osobita čast izvijestiti Vas da se i ove godine održava tradicionalno najbrojniji stručni skup ugostitelja i turističkih djelatnika, dvadeset i osmi po redu Kongres ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore. Kongres će se održati

u Šibeniku od 22. do 24. studenoga 2015. godine
u Hotelu Ivan, hotelsko naselje Solaris.

Organizator ovoga Kongresa je Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika Hrvatske obrtničke komore, domaćin Obrtnička komora Šibensko kninske županije, a pokrovitelj Ministarstvo turizma.

Organizacijski odbor ovogodišnjeg Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika čine:

– Stjepan Knežević, potpredsjednik HOK-a, predsjednik POK Zadarske županije i predsjednik Organizacijskog odbora,
– Joso Smolić, predsjednik POK Šibensko-kninske županije i član Organizacijskog odbora,
– Nenad Šepak, predsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a i član Organizacijskog odbora,
– Branko Greblički, potpredsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a i član Organizacijskog odbora i
– Vjekoslav Bošnjak, član Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a i član Organizacijskog odbora.

Osim velikog broja ugostitelja, predstavnika znanstvenih institucija i ustanova, na skupu će sudjelovati i predstavnici županijskih obrtničkih komora, kao i dužnosnici Hrvatske obrtničke komore.

Isto tako, očekuje se dolazak visokih državnih dužnosnika, predstavnika ministarstava, saborskih zastupnika, županijskih čelnika te predstavnika Zavoda za javno zdravstvo, Hrvatske turističke zajednice, Samostalnog sektora turističke inspekcije, Hrvatske gospodarske komore, Obrtne zbornice Slovenije, Instituta za turizam, Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske, Udruge hrvatskih putničkih agencija, Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, Hrvatske udruge poslodavaca i drugih.

Na ovome Kongresu kroz stručna izlaganja razmotrit će se i stanje ugostiteljske i turističke struke, provesti rasprava o problemima, ograničenjima u poslovanju, odnosno općenita problematika vezana uz obavljanje ugostiteljskih i turističkih djelatnosti. Osvrt će se staviti i na rezultate protekle turističke sezone.

Sudionike očekuju zanimljiva izlaganja i rasprave najviših predstavnika državnih tijela i stručnjaka iz oblasti o aktualnim temama u ugostiteljstvu, komercijalne prezentacije i promocije, kao i prilika za formalnu i neformalnu razmjenu iskustva između ugostitelja iz cijele zemlje.

Program 28. kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika dostavit ćemo Vam naknadno, nakon što definiramo pojedinosti vezane uz organizaciju ovog Kongresa s napomenom da ćemo na internetskim stranicama HOK-a, www.hok.hr, objavljivati sve nove i relevantne informacije vezane uz Kongres.

Molimo da na 28. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika pozovete ugostitelje i turističke djelatnike i dužnosnike s područja Vaše županije, kao i ostale zainteresirane, da sudjeluju na ovom, za ugostiteljstvo i turizam, izuzetno značajnom skupu.

Pozive ugostiteljima i turističkim djelatnicima, dužnosnicima i drugim sudionicima 28. kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika koji dolaze s područja pojedine županije, a nisu na posebnoj listi uzvanika HOK-a, upućuje neposredno svaka područna obrtnička komora, odnosno udruženje, koji za njih obavlja rezervaciju hotelskog smještaja te POK, udruženje ili pojedinac snose troškove.

Radi lakše hotelske evidencije i obračuna troškova, molimo, da prilikom rezervacije hotelskog smještaja, osim imena i prezimena, naznačite i naziv županije.

Posebna napomena POK-ovima:

Troškove sudjelovanja na 28. kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika snosi HOK za :
– Članove vodstva Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a,
– Predsjednika i potpredsjednika HOK-a,
– Članove Organizacijskog odbora,
– Goste HOK-a s posebne liste uzvanika (predstavnici ministarstva i državnih institucija, predavači).

Troškove sudjelovanja 28. kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika koje snosi POK ili udruženje obrtnika ili pojedinac :
– Članove Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika POK-ova,
– Sve sudionike Kongresa kojima pozive upućuju POK-ovi,
– Članove cehova ili sekcija udruženja,
– Sve ostale gore nespomenute.

Organizacijski odbor odredio je za mjesto održavanja Kongresa hotelsko naselje „Solaris“ u Šibeniku, hotele „Ivan“ i „Andrija“, koji svojom ponudom zadovoljavaju sve potrebne financijske i tehničke kriterije.

Rezervacija hotelskog smještaja vrši se popunjavanjem prijavnog obrasca, minimalno 30 dana prije dolaska. Molimo Vas da popunite obrazac i pošaljete na adresu hotela navedenu na dnu obrasca, odnosno navedenu u ovome dopisu.

Troškovi smještaja koje rezervira i plaća sudionik, definirani su prijavnim obrascem u kojem su navedeni uvjeti plaćanja.

Prijava sobe: od 15:00 sati
Odjava sobe: do 11:00 sati (na dan odlaska, hotel će osigurati prostor za čuvanje
prtljage nakon 11 sati)

Za sve sudionike 28. Kongresa ugostitelja i turističkih djelatnika osiguran je besplatan parking.

Također, predviđena je i svečana večera s prigodnim programom (detalji u obrascu).
Za one koji nisu na smještaju u hotelu moguće je kupiti pansionski ručak ili večeru po cijeni od 114 kn na licu mjesta.

Rezervacija hotelskog smještaja

Popunjeni prijavni obrazac potrebno je poslati elektroničkom poštom na e-mail: prodaja@solaris.hr ili faksom na broj 022 361 800.
Informacije na broj telefona : 022 361 054

Informacije vezane uz 28. kongres ugostitelja i turističkih djelatnika biti će dostupne na internet stranici Hrvatske obrtničke komore www.hok.hr.

U cilju što veće posjećenosti Kongresa molimo kolege iz komorskog sustava da pozovu ugostitelje i turističke djelatnike s područja njihove županije ili grada u što većem broju.
Sugeriramo da na Kongresu ugostitelja i turističkih djelatnika budu nazočni i saborski zastupnici te svi drugi dionici važni za ugostiteljstvo s područja Vaše županije kako bi se na licu mjesta bolje upoznali s problematikom ugostitelja u svakodnevnom poslovanju.

Podijeli na FB