11 svi Produljeno vrijeme vožnje – Tahograf
Vozač u iznimnim okolnostima može prekoračiti vrijeme DNEVNE (9 ili 10 h) ili TJEDNE (56 h) vožnje za najviše kako bi stigao do sjedišta poslodavca ili svog boravišta/prebivališta.
Po dolasku na cilj vozač uzeti odmor.
Produljenje vremena vožnje za najviše 1 sat, vozač mora nadoknaditi u komadu istovjetnim razdobljem odmora do kraja trećeg tjedna od tjedna u kojem je izvršeno produljenje vožnje.
Potrebno je pridržavati se sljedećih pravila:
Vozač nikada prekoračiti vrijeme
vožnje (4,5 h)
Nakon produljenja vožnje za vozač uzeti Ć
ili odmor
Ako je već vozač neprekidno vozio 4,5 h, prvo mora napraviti
propisanu pauzu prije nastavka produljenja vožnje
Pravilo odmora uvijek mora biti ispunjeno –
isti Š unutar 24 h ili 30 h od početka smjene
Isto tako vozač u iznimnim okolnostima može prekoračiti vrijeme DNEVNE (9 ili 10 h) ili TJEDNE (56h) vožnje za najviše kako bi stigao do sjedišta poslodavca ili svog boravišta/prebivališta i tada napraviti pauzu od prije produljenja vožnje.
Po dolasku na cilj vozač uzeti odmor.
Produljenje vremena vožnje za najviše 2 sata, vozač mora nadoknaditi u komadu istovjetnim razdobljem odmora do kraja trećeg tjedna od tjedna u kojem je izvršeno produljenje vožnje.
Uredba zahtjeva od vozača da po dolasku na cilj izvrši ispis svojih radnih aktivnosti za taj dan i da na poleđini istog zapiše da je taj dan namjerno produljio vrijeme vožnje za 1h (ili 2h) sukladno Uredbi (EU) br. 2020/1054. Ipak, mi vam savjetujemo da takav ispis i ručni zapis na poleđini istog napravite i prije nego što ćete započeti produljenje vožnje od 1 (ili 2h). Na taj način označiti ćete svoju namjeru da odstupite od redovnih pravila vožnje. Po dolasku na cilj, naravno, još jednom napravite ispis sukladno zahtjevima Uredbe.
Samo originalni ‘Tahograf’ radi ispravno !