Okrugli stolovi “E-trgovina” i “Alternativno rješavanje sporova” u organizaciji Hrvatske obrtničke komore

pozivamo Vas na seriju okruglih stolova u mjesecu listopadu iz područja e-Trgovine i Alternativnog rješavanja sporova koji će se održati istovremeno online i offline. 

Sudjelovanje na okruglom stolu je za sve sudionike besplatno. 

Okrugle stolove-webinare organizira Hrvatska obrtnička komora kao partner u projektu “Promocija poduzetništva” nositelj kojeg je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH.

Cilj aktivnosti je upoznati sudionike sa mogućnošću samozapošljavanja ili proširenja poslovanja uključivanjem u najnovije trendove e-trgovine (ili u jedinstveno europsko digitalno tržište) kao i predstaviti načine kako izbjeći sudske sporove pri poslovanju u Hrvatskoj ili prekogranično korištenjem efikasnih metoda rješavanja istih koji su alternativa redovnim sudovima.

Ukupno će biti održana 4 okrugla stola-webinara, dva u Dubrovniku i dva u Splitu.

Sudjelovanje je moguće online putem Zoom platforme ili osobno na fizičkoj adresi.

Broj mjesta je ograničen te Vas pozivamo da što prije izvršite prijavu i osigurate svoje sudjelovanje.

U nastavku su detalji vezani uz teme, datume, lokacije i linkove za registraciju:

Datum održavanja 1. okruglog stola : 21.10. od 17 do 19 sati – Dubrovnik

Teme: 1. Digitalni biznis – od ideje do realizacije

  1. Alternativno rješavanje sporova – umjesto sudske parnice

Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.

Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZMrf-qoqDIjGdGb4A-erh_m5zOwPfRhkwOV

Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi:  prijave@empiriamagna.com (najkasnije do 19.10.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)

Lokacija održavanja okruglog stola: DURA – Dubrovačka razvojna agencija, Branitelja Dubrovnika 15, Dubrovnik 

Datum održavanja 2. okruglog stola : 22.10. od 17 do 19 sati – Dubrovnik

Teme: 1. Osnovni modeli e-trgovine

  1. Besplatno rješavanje sporova na Sudu časti HOK-a

Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.

Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZcodO6qqjgoGdUEtfQc-cFjzmnB7t83nHtK

Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi:  prijave@empiriamagna.com (najkasnije do 20.10.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)

Lokacija održavanja okruglog stola: DURA – Dubrovačka razvojna agencija, Branitelja Dubrovnika 15, Dubrovnik 

Datum održavanja 3. okruglog stola : 25.10. od 17 do 19 sati – Split

Teme: 1. Digitalni marketing za e-trgovinu

  1. Efikasno rješavanje sporova pred Centrom za mirenje pri HOK-u

Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.

Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZYlduiqpjIrHdThMDrYpENTxBDJ4nom7nY4

Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: uo.split@hok.hr (najkasnije do 22.10.2021.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)

Lokacija održavanja okruglog stola: Udruženje obrtnika Split, Ulica Slobode 28, Split 

Datum održavanja 4. okruglog stola : 26.10. od 17 do 19 sati – Split

Teme: 1. Istraživanje i analiza tržišta i konkurencije

  1. Online rješavanje sporova u Hrvatskoj i ODR platforma EU

Predavači: Siniša Begović, MBA i Suzana Kolesar, dr.iur.

Link na registraciju za online sudjelovanje: https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZ0pdeyvpjIsHdA8kvO6Qq5J9-ocmhLs_sny

Prijava za sudjelovanje na fizičkoj adresi: uo.split@hok.hr (najkasnije do 22.10.2021.) – u prijavi obavezno navedite za koju se radionicu prijavljujete, ime i prezime, grad, organizaciju i radno mjesto (ili nezaposlen / student…)

Lokacija održavanja okruglog stola: Udruženje obrtnika Split, Ulica Slobode 28, Split 

Napomena:

Sudjelovanje na okruglim stolovima koji se održavaju na fizičkoj adresi biti će organizirano u skladu s važećim epidemiološkim mjerama za ograničeni broj do maksimalno 15 sudionika, uz osiguranje razmaka od 1,5 metra i uz nošenje zaštitnih maski.

Informacija o obradi podataka u prilogu:Informacija o obradi podataka

 

Hrvatska obrtnička komora – partner projekta „Promocija poduzetništva“

 

Podijeli na FB