Blog

Unatoč pritiscima njemačkih udruga prijevoznika, ministar prometa Alexander Dobrindt donio je odluku da se zabrana kabotaže neće produžiti nakon 1. srpnja. Nakon pristupanja Hrvatske Europskoj uniji, naši prijevoznici ne smiju obavljati kabotažu (transport unutar država članica) najmanje dvije godine, a pojedine države mogu tu zabranu i produljiti. Udruga BGL ističe da će dolazak hrvatskih prijevoznika na njemačko tržište značiti dodatni pritisak na cijene prijevoza zbog nižih troškova rada naših vozača. Tamošnje vlasti su to ocijenile nerealnim obzirom na prijevozničke kapacitete prijevoznika iz Hrvatske.
U isto vrijeme strani prijevoznici će od 1. srpnja moći obavljati kabotažu unutar Hrvatske pa se mogu čuti slične izjave i od naših udruga kako će nam Slovenci i Mađari odnijeti i ovo malo posla. Vidjet ćemo što će na kraju biti, vjerojatno ništa spektakularno jer kabotaža u ukupnom obujma prijevoza ne zauzima veliki dio.

Preuzeto sa kamion&bus

Podijeli na FB
/ Novosti, Prijevoz